Zoeken
Sluit dit zoekvak.

OK. Een lage premie dus.

Maar waar moet je dan op letten? Dat is niet alleen de premie.

Want vaak is er een groot verschil tussen wat je verwacht en wat je krijgt.  Kijk hieronder even waar je op zou kunnen letten.

Het hebben van een eigen onafhankelijke adviseur is dan zo gek nog niet…..

Stel een vraag

Onze professionals zullen die razendsnel beantwoorden. Én kosteloos!

Hier zou je op kunnen letten:

Eerst even de premies en de kortingen:    

  1. Krijg je extra korting voor een tweede auto?
  2. Hoe snel loopt de korting voor schadevrij rijden op?
  3. En tot hoe ver loopt die korting dan door? 70%, 75% of 80%?
  4. Wordt de korting gelijk al bij de eerste schade verlaagd? En hoe ver zak je dan terug?
  5. Mag je één keer schade rijden zonder kortingverlies?
  6. En als de ’tweede auto’ schade rijdt, kost dat dan op beide auto’s korting?
  7. Wat doet de korting bij ruitschade? Bij diefstal? En bij braak?

Hoe hoog is het eigen risico? 

  1. Is dat € 0,– of hoger?
  2. Geldt dat voor alle bestuurders of is dat afhankelijk van de leeftijd van de bestuurder?
  3. En hoe hoog is dat bij ruitschade of -reparatie?

Tsja, en dan de voorwaarden


  1. Hoe zijn de inzittenden verzekerd?
  2. Hoeveel maanden krijg je bij total loss ‘nieuwwaarde’ uitgekeerd? 12, 24, of 36 maanden?
  3. Wie bepaalt welke garage jouw auto gaat repareren?
  4. En wat is de ‘boete’ als je toch voor jouw eigen garage kiest?
  5. Wie kiest de expert uit? Jij? Jouw garage? Of bepaalt de verzekeraar dat?
  6. Krijg je inzage in het expertiserapport?
  7. Wat gebeurt er wanneer je meer kilometers rijdt dan afgesproken?
  8. En wat wanneer (op één of andere manier) alcohol of een andere drug  in het spel was?
Zoek je de laagste premie?

Offerte?

 Vul hier even de aanvraag in, kies een adviseur bij je in de buurt en verbaas je dan over wat ze voor je kunnen doen.

Of toch maar via een onafhankelijke adviseur?

Hierboven zijn we echt nog niet volledig geweest. Dat kan ook niet. Want daarvoor zijn er gewoon te veel verschillen. Maar kijk eens wat een adviseur allemaal voor je zou kunnen doen:

  1. Hij vergelijkt voor je alle premies en houdt rekening met de mogelijkheden van korting en kortingverlies
  2. En dat doet hij ook met de voorwaarden. Want hij kent ze bijna allemaal. Adviseur zijn is dan ook een fors gediplomeerd vak.
  3. Als dat nodig is kan hij gelijk een voorlopige dekking afgeven. Dan kun je direct rijden.
  4. Polissen worden nauwkeurig gecontroleerd op fouten. Dat voorkomt vervelende discussies bij schade.
  5. Een andere auto? Dan wordt gelijk weer een polisvergelijking voor je gemaakt. Zo zit je dus altijd goed.
  6. Is het advies om over te stappen? Dan regelt hij ook dat voor je.
  7. En dan als er schade is helpen ze bij de intake: invullen van formulieren, online of persoonlijk, het kan allemaal. Jij bepaalt.
  8. En meestal benoemt hij ook zelf de expert.
  9. En dus krijgt hij meestal ook inzage in het expertiserapport. Handig, wanneer er gediscussieerd moet worden.
  10. Tussendoor houdt hij de verzekeraar bij de les, zodat de schades niet langer blijven liggen dan nodig.
  11. En dat doen ze ook nog eens volledig onafhankelijk. Want ja, al die adviseurs zijn voor de verzekeraars een belangrijke marktpartij. Een partij om rekening mee te houden.
  12. O ja, jouw eigen adviseur kun je gewoon op postcode kiezen. Dan zit hij dus altijd vlak bij je in de buurt.
Plus, ze kennen jou als klant. Met naam en toenaam. En na verloop van tijd weten ze precies wat jij belangrijk vindt. En geeft dat niet een heleboel rust?